Reklamácie a servis
Na všetok tovar z nášho eshopu sa vzťahuje záručná lehota minimálne dva roky, na vybraný tovar značky Fenix až päť rokov. Reklamáciu môžete uplatniť poštou, prípadne osobne.
Ako prvé, prosím, nahliadnite do Malého servisného radcu, možno tam nájdete riešenie vášho problému. Ak nie, kontaktujte, prosím, s popisom závady naše servisné oddelenie, častokrát sa ukáže, že sa dá problém vyriešiť jednoduchou radou a nie je potrebné nič posielať.
Ak sa závadu nepodarí odstrániť ani po konzultácii s nami, bude potrebné tovar dopraviť k nám. Nezabudnite pribaliť dôkaz o vykonaní kúpy u nás a sprievodný list, v ktorom nám popíšete, akú chybu reklamujete a ako sa prejavuje. Menší tovar zasielajte doporučenou zásielkou alebo ako cenný list. Väčší tovar zasielajte ako doporučený balík.
Na nás, ako na výhradného distribútora svietidiel Fenix pre Českú republiku a Slovensko, sa tiež môžete obrátiť s reklamáciou svietidla zakúpeného v sieti našich predajcov.
Na svietidlá Fenix sme schopní zabezpečiť aj pozáručnú opravu. Odporúčame však najprv kontaktovať naše servisné oddelenie, kde Vám oznámia, za akých podmienok dokážeme opravu uskutočniť.
Kontakt pre reklamácie a servis
- telefón: +421 (0)2/2102 8626 (Po - Pia, 10:00 - 17:00)
- email: reklamace@kronium.sk
- kontaktná adresa na zasielanie reklamácii či osobné odovzdanie:
Kronium s.r.o.
Římská 526/20
120 00 Praha
Česká republika